می‌نویسم

نویسنده نیستم، اما می‌نویسم

می‌نویسم

نویسنده نیستم، اما می‌نویسم

گفته بود: «بخوان».
اما من می‌نویسم.
شاید مقدمه‌ای شود برای خواندن...

هشدار: مطالب این وبلاگ ممکن است با عقاید فعلی یا آینده‌ی نویسنده‌شان هیچ نسبتی نداشته باشند!

طبقه بندی موضوعی

بین خودمون بمونه، ولی یکی از عوامل انگیزشی (یا به قول خارجی‌ها motivation) که برای شروع وبلاگ نوشتن داشتم، بحث ازدواج بود :)

البته عامل اصلی نبود و کلی دلیل دیگه هم داشتم برای وبلاگ نویسی، ولی خب این هم بود!


البته نه این‌که از طریق وبلاگ هم‌سر پیدا کنم! ایده‌ام این بود که شما وقتی می‌خوای با یکی آشنا بشی، اگه یه وبلاگی چیزی داشته باشه و نظراتش رو در مورد مسائل مختلف نوشته باشه، شما خیلی راحت می‌تونی قبل از آشنایی بیش‌تر -یعنی صحبت‌های حضوری و این‌ها- یک شناخت خوبی پیدا کنی. فکر کنم با همین شناخت حداقلی، می‌شه اون‌هایی که «قطعا نه» هستن رو غربال کرد!


حالا اگه همت کردم و مطالب بیشتری این‌جا نوشتم، می‌تونم قبل از این‌که بخوام با کسی بیش‌تر آشنا بشم، بگم بفرما، این وبلاگ من رو بخون و بگو نظرت چیه...!


شما هم شاید بد نباشه یه همچین کار بکنید. حالا اگه دوست ندارید منتشر بکنید هم نکنید، ولی بنویسین.


همین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی